وبلاگ اپـیـنـو

اطلاع از آخرین اخبار ، مقالات و آموزش های اپینو

اپینو 3 سال پیش

مزایای داشتن اپلیکیشن برای کسب کارها

امروزه از اپلیکیشنها علاوه بر انجام خرید و فروش به عنوان ابزار تبلیغاتی مورد استفاده قرار میگیرند.از آنجایی که تعداد افراد زیادی از موبایل های هوشمند  استفاده میکنند و از این طریق به اینترنت دسترسی دارند که قابل ذکر است این تعداد رو به افزایش می باشند،برای توسعه و تبلیغ  محصولات و خدمات تان به غیر از وب سایت، اپلیکیشن های موبایل نیز می تواند در پیشبرد کسب و کارتان شما را کمک کند.در اینجا می خواهیم با مزایای داشتن اپلیکیشن برای کسب کارها آشنا شویم.

امروزه اپلیکیشن‌های تجاری ساده‌ترین و سریع‌ترین راه برای ارتقای سطح ارائه خدمات و محصولات تجاری هستند.هر روز تعداد زیادی از اپلیکیشن‌های معروف، توسط میلیون‌ها کاربر دانلود و استفاده می‌شود. این‌که یک اپلیکیشن تا چه حد بتواند مفید باشد، بستگی به تعداد افرادی دارد که از آن اپلیکیشن استفاده کنند.

شروع با وب سایت ها

 

نقطه شروع یه کسب کار اینترنتی یا راه اندازی یه پایگاه اینترنتی برای کسب کار خود سایت است . کسب و کارها چند سالی است به این واقعیت پی برده اند که بخشی از مردم دیگر نیازهای خود را از طریق اینترنت تهیه می کنند. پس باید امکان خرید اینترنتی را برای کاربران و مشتریان فراهم کنند. از این رو داشن سایت فروشگاه اینترنتی برای کسب و کارها بسیار ضروری شده است.

پیشرفت کسب کار خود با ساخت اپلیکیشن

 

سایت نیز به تنهایی نمی تواند کسب و کار شما را در تجارت الکترونیک به موفقیت برساند. یکی از تحولاتی که این روزها خیلی مورد توجه است، فراگیر شدن موبایل های هوشمند است که باعث شده اکثر مردم از طریق گوشی تلفن همراه خود در اینترنت دنبال نیازهای خود بگردند. از این رو بسیاری افراد ترجیح می دهند به جای گشتن در صفحات وب، با اپلیکیشن های موبایل کار کنند. این خود نشان می دهد که غیر از سایت، برای موفق بودن در دنیای تجارت الکترونیک به اپلیکیشن نیز نیاز خواهید داشت.

در کشور خودمان نیز درصد بالایی از مردم از طریق موبایل وارد اینترنت می شوند. از این رو داشتن اپلیکیشن فروشگاهی امروزه برای کسب و کارها و فروشگاه های اینترنتی بسیار ضروری شده است. البته هنوز فروشگاه های زیادی در سطح اینترنت ایران وجود ندارند که اپلیکیشن اختصاصی خود را داشته باشند. پس این یک فرصت خوب برای شماست که با داشتن اپلیکیشن یک مزیت و وجه تمایز و برتری خوب برای فروشگاه اینترنتی خود ایجاد کنید و مشتریان وفاداری برای شما جذب نماید.

مزایای داشتن اپلیکیشن

 

  • ارتباط مشتری
  • کاهش شدید هزینه تبلیغات
  • ارتقا تصویر برند
  • افزایش فروش
  • در دسترس بودن همیشگی
  • راحتی دسترسی

 

سخن پایانی

 

به همه کسانی که دارای کسب وکار هستند و مایلند به غیر از مشتریان فعلی مشتریان جدیدی را جذب کنند و افزایش فروش داشته باشند با توجه به رونق گوشی های هوشمند پیشنهاد می دهیم یک اپلیکیشن موبایل برای تبلیغ محصولات خود بسازند که پیوستن به این فناوری می تواند تضمینی برای نتایج مورد انتظار برای کسب و کار شما باشد .

توسط: اپینو

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.اطلاعات مورد نیاز مشخص شده اند *

ارسال نظر