۶ دلیل اینکه برای پایگاه خبری خود به اپلیکیشن موبایلی نیاز دارید
پایگاه خبری، وبلاگ یا مجله آنلاین خود را به صورت یک وب سایت بالا آورده اید و شما منتظر اولین بازدیدکنندگان خود هستید. البته، اگر میخواهید در بازار رقابتی امروز دوام بیاورید، به یک استراتژی بازاریابی که با دقت طراحی شده نیاز دارید که منجر به ترافیک بالا و حفظ بازدیدکنندگان قوی شود. اگر در نظر بگیریم که 52 درصد از بازدیدهای سایت در سال گذشته از دستگاه های تلفن همراه بوده است، قابل درک است که چرا بهینه سازی تلفن همراه مرکز تجربه مشتری برای هر ناشر آنلاین است.
این امر ناشران را در یک دوراهی بزرگ قرار می دهد – آیا یک وب سایت بهینه شده برای موبایل برای جذب و نگه داشتن بازدیدکنندگان کافی است یا یک برنامه خبری، انتخاب بهتری است؟ در حالی که اپلیکیشن خبری یک سرمایه گذاری قابل توجه است – ده برابر سود دارد. در اینجا به دلایل آن خواهیم پرداخت.
- برنامه های خبری محبوب هستند
اپلیکیشنهای خبری جزو محبوبترین دستههای اپلیکیشن هستند. طبق آمار استاتیستا ، ۴۱ درصد از زمان دیجیتالی کاربران تلفن همراه به اپلیکیشن های خبری اختصاص دارد.در استرالیا، تقریباً یک چهارم کاربران تلفن همراه یک برنامه خبری در تلفن خود دارند. این رقم سالانه 7 درصد رشد داشته است.بنابراین، می توان با اطمینان گفت که برنامه خبری شما در تلفن همراه خوانندگان شما بیکار نخواهد ماند – مردم عادت دارند از برنامه های خبری برای دریافت اطلاعات روزانه خود استفاده کنند.
- مردم برنامه های موبایل را به وب سایت ها ترجیح می دهند
اگرچه داده های متناقضی در این مورد وجود دارد، اما با ما همراه باشید تا بیشتر بررسی کنیم. در حالی که تقریباً 78٪ از کاربران برنامه های تلفن همراه را به مرورگرهای تلفن همراه برای خرید ترجیح می دهند، دلایل آن می تواند به راحتی برای برنامه ها و مجلات خبری اعمال شود.
طبق نظرسنجی Compuware، کاربران برنامه های تلفن همراه را ترجیح می دهند زیرا:
- برنامه های موبایل راحت تر هستند
- برنامه های موبایل سریعتر هستند
- مرور برنامه های موبایل آسان تر است
- اپلیکیشن های موبایل تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهند
شما به راحتی می توانید ببینید که چگونه این راحتی ها می توانند به همراه یک اپلیکیشن خبری بیایند، پس بیایید عمیق تر به آن بپردازیم.
- اپلیکیشن خبری شخصی سازی بیشتری را ارائه می دهد
ابزارهای زیادی وجود دارد که به بازاریابان اجازه می دهد تبلیغات را برای بازدیدکنندگان وب سایت ها شخصی سازی کنند. با این حال، در اکثر سایت های خبری، چنین گزینه ای برای مدیریت محتوای خبری وجود ندارد. از سوی دیگر، یک برنامه خبری به شما امکان می دهد داده هایی در مورد علایق و رفتار کاربر جمع آوری کنید و از آن برای تنظیم محتوا بر اساس نیازهای فرد استفاده کنید.متأسفانه، اگر نگاهی به برخی از ناشران اصلی بیندازید، متوجه خواهید شد که اپلیکیشن های خبری آنها ساده تر از نسخه موبایل وب سایت آنها است. بنابراین، داشتن اپلیکیشنی که رفتار متفاوتی دارد، راهی شگفت انگیز برای پیشی گرفتن از رقبای بزرگتر شماست.روشی که شما محتوا را شخصیسازی میکنید تنها نباید از فناوری یادگیری ماشینی برنامه ناشی شود. کاربران بیش از حد مایل به ارائه بازخورد و شکل دادن به فید خبری خود خواهند بود. - برنامه خبری تعامل را تقویت می کند
بازدیدکننده درگیر به بازدیدکننده ای گفته می شود که قرار است برنامه شما را چندین بار در روز باز کند و مدام بازگردد. برنامههای خبری فرصتهای زیادی را برای تقویت تعامل با فعال کردن و تشویق کاربران به موارد زیر ارائه میکنند:- اخبار را رتبه بندی کنید
- موارد دلخواه آنها را انتخاب و ذخیره کنید
- بازی های مختلف انجام دهید
- امتیاز و جوایز وفاداری کسب کنید
- دسترسی به داستان های انحصاری
- مطالب خود را ارسال کنندامکانات بی پایان هستند. برنامههای خبری همچنین به شما امکان میدهند تا از طریق ارسال نوتیفیکیشن، کاربران را مشتاق به خواندن مطالب خود کنید.
- اپلیکیشن های خبری، تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهد
وبسایتهای خبری اغلب کاربران را با اطلاعات بیش از حد – داستانها، تصاویر، ویدیوها، تبلیغات، پنجرههای بازشو، منفجر میکنند. این اغلب یک تجربه ناامید کننده برای بازدیدکنندگان وب سایت است. برنامه های خبری، طبیعتاً، شما را وادار می کنند تا با فضای کمی که برای مانور دارید، بسیار باهوش باشید.
این باعث میشود با دستهبندی اخبار و تفکیک یک فید خبری فراگیر به فیدهای «قابل هضم» و تکههایی از سرفصلها و داستانها، روی تجربه کاربر تمرکز کنید. - کسب درآمد از اپلیکیشن خبری راحت تر است
ناشران آنلاین اغلب تجربه کاربری را قربانی کسب درآمد میکنند و وبسایت خود را با بنرها و پاپآپهای مزاحم پر میکنند. بازدیدکنندگان یاد گرفتهاند که چگونه با بکارگیری مسدودکنندههای تبلیغاتی و ایجاد بنرهای مزاحم، مقابله کنند.با کمال تعجب، وقتی کاربران مورد بررسی قرار گرفتند، گفتند که ارزش محتوا را درک کرده و مایلند تبلیغات را تحمل کنند، اما تنها تحت یک شرط – آزاردهنده یا مزاحم نباشند. چگونه یک برنامه خبری راه حلی برای این مشکل دارد؟ با ارائه فرصتهای فراوان برای اینکه تبلیغات به جای وقفه، بخشی از فید خبری شما باشد.
شش نوع تبلیغات موبایلی وجود دارد و می توانید در اینجا درباره مزایا و معایب این قالب های تبلیغاتی موبایلی بیشتر بخوانید. تبلیغات موبایلی کوتاه، بومی و قابل گسترش، کم مزاحمت ترین فرمت ها هستند. تبلیغات بومی در اندازه ها و شکل های مختلفی وجود دارد، اما ویژگی اصلی آنها این است که با محتوای برنامه خبری شما ترکیب می شود. از سوی دیگر، تبلیغات قابل ارتقا به عنوان یک تیزر نمایش داده می شود که در صورت ضربه زدن کاربر به تمام صفحه نمایش داده می شود.یک مطالعه علوم اعصاب که توسط True Impact و Neurons Inc انجام شد تأیید کرد که تبلیغات تلفن همراه تعبیهشده و انتخابشده نزدیک به ۹۰ درصد از بینندگانی را درگیر میکند که به برند توجه میکنند، پیام را حفظ کرده و درک میکنند.
و بازاریابان باهوش این را تشخیص دادند! در سال 2018، هزینه تبلیغات تلفن همراه در سراسر جهان به 147.6 میلیارد دلار آمریکا رسید و انتظار میرود تا سال 2021 به 231.3 میلیارد دلار برسد. بنابراین، واضح است – یک برنامه خبری راهی عالی برای کسب درآمد از مجله آنلاین شما و راضی نگه داشتن تبلیغکنندگان و کاربران است.
اما اپلیکیشن های خبری راه آسان تری برای ایجاد اشتراک های پولی نیز ارائه می دهند. اگر برنامه خبری شما یک تجربه کاربری واقعاً منحصر به فرد و راحت و جوایز وفاداری ارائه می دهد، احتمالاً محتوای پولی را معرفی می کنید. همچنین، یک فرآیند یکپارچه اشتراک برنامه همچنین میتواند به شما کمک کند تا با به حداقل رساندن رها شدن سبد خرید، پایگاه خوانندگان خود را افزایش دهید.
در مورد آن فکر کنید – اکثر وب سایت های خبری و مجلات آنلاین به یک فرآیند اشتراک دستی نیاز دارند که شامل وارد کردن داده ها، ایمیل های تأیید، و پیوندها و غیره می شود. در بیشتر موارد، رها کردن سبد خرید به این دلیل اتفاق می افتد که کاربران احساس می کنند این فرآیند بسیار پیچیده است. با اجرای اشتراک برنامه ها از طریق Google Play یا App Store، این به فرآیندی تبدیل می شود تنها که به 2-3 ضربه به صفحه گوشی نیاز دارد.
نتیجه:
در نهایت، ایجاد یک برنامه خبری که به شما کمک می کند در بین رقبای خود متمایز شوید، به یک تیم توسعه دهنده درجه یک نیاز دارد.
اپینو استودیو با منتشر کردن اپلیکیشن ساز خبری خود این راه را برای شما آسان تر کرده و شما با صرف کمترین هزینه و زمان میتوانید اپلیکیشن خبری خود را برای پایگاه خبری، وبلاگ و یا مجله آنلاین خود بسازید.
- پوش نوتیفیکشن
- چیدمان صفحه خانه اپلیکیشن
- پشتیبانی از تصاویر گیف
- امکان قرار دادن لینک شبکه های اجتماعی در اپلیکیشن
- اسلایدر و امکان مدیریت اسلایدر از طریق افزونه
- امکان درون ریزی دمو
از امکانات اپلیکیشن ساز خبری اپینو نیوز است، و امکانات کاربردی بسیاری نظیر سازگاری با سیستم تبلیغاتی، نمایش آب و هوا و … نیز در آینده نزدیک اضافه خواهند شد.
ما به راه حل های یکسان اعتقادی نداریم، در صورتی که این اپلیکیشن ساز های ما نیاز شما را برطرف نمیکند تیم قوی ما این پتانسیل را دارد تا هرگونه نیاز شما را در رابطه با طراحی اپلیکیشن و سایت برطرف نمایند.
ارسال نظر
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.اطلاعات مورد نیاز مشخص شده اند *